Fortsätt till huvudinnehåll

Dålig!

Jag är en dålig bloggare! Efter semestern ahar jag varit dålig på att göra inlägg men jag ska försöka bättra mig!
 
Appropå semester: Nu är den slut!
 
Hade bara typ 2veckor och då har jag (vi) mestadels spelat golf... massor utav golf. Tror nog att jag har gått si sådär 28st 9-håls rundor. Nu grämer jag mig över att jag inte blev fullvärdig medlem i Golfklubben. Det är lätt att vara efterklok, eller vad tycker ni? 
Som ni förstår så har denna semestern gått i golfens tecken men jag har även firat min farmors 90årsdag, haft minikräftskiva, seglat en del med Toddis&Maria som har köpt en segelbåt, varit i Helsingborgsfestivalen och en massa mer saker. Det har varit en kort men intensiv semester.=)  Nu sitter vi och planerar vinterns stora semester: 2 veckor i alperna! Hoppas förvisso på mer skidresor i vinter men jag får se.... 
 
En sak i taget eller?! ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Krya på dig hälsning!

Har fått en "Krya på dig hälsning" från kollegorna på jobbet. Vet att det är Elisabeth som har tänkt till och genomfört  det men jag blev hemskt glad. Tack! :) Igår fick jag reda på av en slump att jag hade en tid för magnetröngten kl 19.30.  Nä, ni läste inte fel. Jag var kallad till det otroligt märkliga tiden 19.30. Nåja, tiden passade mig utmärkt så jag studsade...? Nä,  haltade dit. Det tog ca 20min att vara i den där maskinen. Ett jäkla oväsende må jag säga men jag fick hörselkåpor med radio i. Nu är det bara att vänta på domen. Vad är det? Främre korsband, bakre korsband, menisken och eller ledband. Kombinationerna är oändliga.  Hoppas dock på frisk. ;)

Bobbo

Tror inte att någon har missat min Bobbo-tårta. 😂 Den finns både på Insta och Fejjan och nu även här. Men måste bara säga att jag är grymt stolt över mig själv. Vanligen så brukar jag ha något som stör mig men denna gång lyckades jag. Är stolt som en tupp! Grunden är en prinsesstårta med hemkokt blåbärssylt. Bästa var att mina syskonbarn gillade den. "Knastårta" tyckte mitt äldre syskonbarn glatt och jag tror att lillkillen som fyllde 2år också var nöjd.

Oväntad händelse

Vår hatthylla har knäkts. Hur eller när vet vi inte men det upptäcktes i början av veckan. Vill ju fixa till vår lilla hall men inte nu..