Fortsätt till huvudinnehåll

God fortsättning på Julen!

Ojoj, nu har man varit hemma hos de söta föräldrarna och ätit upp sig. Precis som det ska vara på julen. Har ifs inte ätit så mycket julmat utan glatt mumsat på lillkusinens vegetarianmat. Mums! =)  Har dessutom tillåtit mig att äta godis under dessa dagar. Har säkert tryckt i mig en hel påse Polly. Insåg att jag inte gillar de ljusa polly´sarna. De mörka är bäst men jag åt de ljusa ändå...Märkligt.
 
Nu har årets sista vecka börjat och sen är det slut på året 2011. Lika bra kanske eller vad säger ni?
Här kommer iallafall planeringen av årets sista vecka:
 
Måndag: Annandag Jul
Tisdag: Medeljympapass på F&S - Bästa passet ever! =)
Onsdag: Promenad med Syrran
Torsdag: Spinningpass på F&S och sen träffa Maria.. kanske?! =)
Fredag: Skivstångspass på F&S
Lördag: Nyårsafton!
Söndag: Nyårsdagen!
 
Ska möta upp syrran vid Tempo påväg mot Skatås..kanske kan bli en 5km där?! Någon som är sugen att hänga på kan väl hojta. De har ju elljusspår för 2,5 5 och 8km.. =)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sambos!

Eric har kommit in på Göteborgs universitet och imed det kommer vi ta det spännande steget att flytta ihop. 😊 Lite nervös är jag men samtidigt väldigt lycklig.

Morgonpromenad!

Så tyst det kan vara i en storstad. Klockan är typ 10 över 7 och det enda jag hör är duvorna hoande och någon humlas surrande. Skönt och lite märkligt samtidigt. Typ surrealistiskt :) Göteborg!

Högsta vinsten

Här kommer det lite skryt: Jag vann högsta vinsten på jobbets kickoff i helgen! En 30min provflygning i ett skolplan. Det var helt fantastiskt! Är så lycklig!