Fortsätt till huvudinnehåll

Måndagen den 12 december.

Idag är det 12 dagar kvar tills Julafton. Tiden går verkligen
jättefort och jag vet inte riktigt hur jag ska hinna med att
införskaffa alla julklappar. Hur går det för er andra?

Nu går vi på mitt vanliga måndagstema.. Veckans träning. =)

Det sägs att det tar minst 3veckor att få in en vana om du gör den
varje dag. Gör du det mer sällan så tar det längre tid. Tror dock nu
att jag har fått in vanan att vilja träna 3-4ggr i veckan för denna
veckan ger mig träningspanik. Vet inte riktigt hur jag ska få in alla
de pass jag vill genomföra... Därför är detta en preliminär planering.

Måndag: SpinPump på F&S
Tisdag: Planerad övertid på jobbet
Onsdag: Ut och äta med jobbet.
Torsdag: Spinning på F&S sen Styrelsemöte.
Fredag: Skivstångspass på F&S!
Lördag: Skivstångspass?!
Söndag: Träna med Syrran?

Kommentarer

Therése sa…
Det finns inget pass på söndagen vad jag vet. Jag har så många väskor så jag behöver juh ingen. Men kanske en plånbok. Jag har flera av dem också men kanske om jag har en superfin så har jag bara mina saker i den.

Populära inlägg i den här bloggen

Sambos!

Eric har kommit in på Göteborgs universitet och imed det kommer vi ta det spännande steget att flytta ihop. 😊 Lite nervös är jag men samtidigt väldigt lycklig.

Morgonpromenad!

Så tyst det kan vara i en storstad. Klockan är typ 10 över 7 och det enda jag hör är duvorna hoande och någon humlas surrande. Skönt och lite märkligt samtidigt. Typ surrealistiskt :) Göteborg!

Högsta vinsten

Här kommer det lite skryt: Jag vann högsta vinsten på jobbets kickoff i helgen! En 30min provflygning i ett skolplan. Det var helt fantastiskt! Är så lycklig!