Grill! juni 22, 2026 Igår köpte jag oss en begagnad Weber Elgrill till vår balkong. Satans i gatan vad jag är nöjd. Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Etiketter Norra Skeppsprom Dela Hämta länk Facebook X Pinterest E-post Andra appar Kommentarer
Sambos! augusti 12, 2015 Eric har kommit in på Göteborgs universitet och imed det kommer vi ta det spännande steget att flytta ihop. 😊 Lite nervös är jag men samtidigt väldigt lycklig. Läs mer
Höstlov oktober 29, 2025 Vi är lite halvlediga denna veckan. Självklart blev det en tur till Liseberg. Läs mer
Kommentarer