Fortsätt till huvudinnehåll

Så här blev det!


Såhär blev veckan tillslut.. 5 stycken träningspass som planerat fast inte som jag hade tänkt mig det. Så här efteråt kanske jag ska ta det lite lugnare.. har en så förbannad träningsvärk i både lår och rygg. Den där löpningen på söndagen skedde tillsammans med Friskis&Svettis "göteborgsvarvsgrupp". Gruppen höll 7min/km och jag kämpade för att hålla tempot. klarade mig fram till 5km.. sen så gjorde lördagens skivstångspass sig påmint samt min dåliga kondition. De 2 sista kilometerna småjoggade/ linkade jag mig igenom. Måste nog följa med sambon på hans löprundor.

Hur ska jag lägga upp denna veckan då? Här kommer första utkastet:

Måndag: Spinning
Tisdag: After work dvs Hjärnjympa ;)
Onsdag: Jympa medel
Torsdag: Löpträning
Fredag: Jympa Medel
Lördag: Skivstångspass
Söndag:- Löptränining med F&S

Obs redigeringar kan komma att ske ;)

Kommentarer

Populära inlägg i den här bloggen

Sambos!

Eric har kommit in på Göteborgs universitet och imed det kommer vi ta det spännande steget att flytta ihop. 😊 Lite nervös är jag men samtidigt väldigt lycklig.

Ursäkta, Förlåt...

..men kan jag få MINA j*vla pengar någon j*vla gång?!   Jag är ingen snäll människa men ibland överaskar jag mig själv. Som i onsdags förra veckan när jag glatt svarade E: -Visst kan jag handla Iron Maiden- biljetter till din jobbarkompis. Är ju inte mer jobb att handla dem än våra.   Nu typ en vecka senare har jag fortfarande inte fått pengarna.Mannen/killen/gubben förstår inte hur man ska kunna sätta in pengarna på mitt personkonto (Nordea.) Blir ju inte enklare av att allt ska gå via stackars E som måste agera mellanhand... SUCK!   Kollade upp på Noredas hemsida om det fanns något clearingnr eller annat magiskt som skulle kunna lösa problemet. Detta var det jag fann:   Frågor och svar Min kompis ska sätta in pengar på mitt personkonto från en annan bank. Vilket clearingnummer ska han använda? Din kompis behöver inte fundera på clearingnumret. Det räcker att han kontaktar sin egen bank och informerar om ditt kontonummer (10- eller 11-siffrigt) och vilken bank du har d

Jag e kär! =)

Tror att jag är kär.. igår hittade jag en mobiltelefon som jag verkligen, verkligen vill ha: X10 mini. Frågan lyder bara om jag ska vara seriös och kolla upp om ska byta mobiloperatör eller ej. Får se men det lutar åt att en Pearl white alternativt Lime. Men Svart är ju mer praktiskt. =)